dijous, 3 d’abril del 2008

"Beatrix Potter... i el fermall primaveral"

20 comentaris:

elena ha dit...

hola rid!que bonito te ha quedado!!! la tela es muy alegre...muy primaveral, dí que sí, que ya tenemos ganas de buen tiempo y solecito... he estado buscando el tutorial para hacer esas flores, pero no recuerdo dónde lo ví... si te acuerdas ya sabes, me dirás cosillas? gracias!!! un besote!

Lua ha dit...

que mono nena!!! la tela és suuuper maca!!!! un petonas!

mariarrosa ha dit...

Qué bonito!

la.lluna.d.abril ha dit...

Un fermall fantàstic, has escollit una roba preciosa, està apunt de guarnir una peça amb molta sort. Jo n'he enviat un a l'intercanvi de Sant Jordi que ha organitzat la Toñi, seguint el mateix sistema però amb un amida més petita, m'ha agradat tant que en faré uns quants més per fer-ne un collaret, i sino m'arriba serà un fermall.

la.lluna.d.abril ha dit...

Un fermall fantàstic, has escollit una roba preciosa, està apunt de guarnir una peça amb molta sort. Jo n'he enviat un a l'intercanvi de Sant Jordi que ha organitzat la Toñi, seguint el mateix sistema però amb un amida més petita, m'ha agradat tant que en faré uns quants més per fer-ne un collaret, i sino m'arriba serà un fermall.

Espita Gorgorita ha dit...

Tengo la misma tela, es preciosa!

marichucky ha dit...

ostres quina sorpresa! A mi també m'agrada molt el teu blog, darrerament he començat a fer "manualitats" i he trobat molt bones idees al teu blog. De moment, m'hi trobo amb cor de provar a fer una d'aquestes bosses tan xules que has mostrat (la texana i la de rosa). Maquíssimes!
Encantada de que t'hagis passejat pel meu blog perquè així he conegut el teu.

stories behind objects ha dit...

Hola!
Gracias por tus palabras.
: )

APO (Bem-Trapilho) ha dit...

hola!
muy bonito el trabajito y me gusta mucho Beatrix Potter. :)
besito

Dolça Maduixa ha dit...

T'ha quedat genial...el teixit és molt macu. Un petó

Carmen ha dit...

L'has fet tú o ha caigut del conte de la Beatrix que estaves llegint? Molt bona inspiració.
ciao
Carmen

lola ha dit...

HOLA MUY BONITO LO K HACES,VISITA MI BLOG,GRACIAS

Anònim ha dit...

Te ha quedado preciosoo !! Besitoss

APO (Bem-Trapilho) ha dit...

hola!!!
gracias por tu visita a mi blog! muy simpatica! :)))
besitos de Portugal!

Estercity ha dit...

Que bonito artista

mariarrosa ha dit...

Sí, ya lo había visto (te dejé un comentario). Beatrix Potter está en el ambiente. Mi experiencia con las telas por internet fenomenal. Si quieres déjame un mensaje en mi correo (está en mi perfil) y te escribo contándote detalles.

Clara Montagut ha dit...

Queremos un tutorial ya!! Que bonitas!!

marina ha dit...

quina habilitat! t´ha quedat molt bonic!

nek ha dit...

RID ! AVISO ! SUPRIME LOS COMENTARIOS DEL TIPO SEE HERE SON VIRUS QUE DESTRUYEN EL SISTEMA
BESOS

Herondina ha dit...

Lindo o seu blog!
Parabéns.